22 Nisan da 19+2 iken yapıldı amniyo sentez herhangi bir risk görülmemişti ultrasonda,Tarama testleri de yapılmadı zaten. ama daha önce bir bebeğimin gelişimi durduğu birinin de kalp atışı durduğu için garanti olsun kafamız rahat olsun diye yaptırdık.ağır kaldırmamanız, uzanıp dinlenmeniz öneriliyor birkaç gün,ancak en önemlisi bence bu işlemi deneyimli bir dr un yapması benim ilk bebeğimde de 12 .haftada cvs yapılmıştı onda da bir sorun yaşamamıştım.acı konusuna gelirsek benim tenime girdiğinde iğne anlamadım bile ama bebeğin kesesine girince ufacık bir an canım acıdı irkildim ama dayanılmayacak bir acı değildi şükür 🙏sonuçlarımız da temiz çıktı Allah’a şükürler olsun🙏2 gün sonra ayrıntılıya gireceğiz o da iyi geçecek inanıyorum 🤗🤗rabbim hepimize sağlıkla evladımızı doğurmayı nasip etsin🙏🙏🙏