astroloji123 ilk ay bilmeden ne yaptım hatırlamıyorum ama ufak bi lekem olmuştu progestan kullanıyodm herşy iyiydi ama bebekte birşey yoktu ikili tarama için gittim ve kalbi durmuş ddi😞 ertesi gün kürtajla aldılar patolojiye gönderdiler plasentası iyi değilmiş ondan kalbi durmuş😒