EbruKrhn Merhaba SATa göre 5+3 haftalık hamileyim ama şişkinlik yok kabızlığım vardı geçti böyle olması normalmi ikinci hamileliğim ilkini kaybettim onda çok şişkinliğim oluyordu rahat değildim hiç şmdi böyle olması düşündürüyor beni🤔
Burjucan EbruKrhn bütün hamileliklerin aynı şekilde olacak diye bir şey Yok bence rahat ol normal gayet
Patito__ EbruKrhn bende ilkini kaybettm maledrf bnm buda ikinci hamileligim ve cok farklılar hic onlara takma hamilelik ilerlediginde bile hergun baska
Esrarslan EbruKrhn Merhaba ilk hamileliğinizi düşük mü yaptınız kürtajmı oldunuz acaba bide ikinciyi ilkinden ne kadar süre sonra hamile kaldınız
Arsmngmz Burjucan bilgin varmı? 3 hafta 6 günlükken be-“ta 199 du 4 hafta 5 günlükken beta 1360 cıktı normalmi az mı bu tam bes haftalık olmadı daha
Burjucan EbruKrhn size diyorum ama benim de ikinci hamileliğim ilkinde kalp atışı olmamıştı bunda da olmayacak diye çok tedirginim geceleri kabus falan görüyorum 😔
EbruKrhn Patito__ yani keşke iyi geçse sıkıntısız ama bikere başına bişy gelince insanın rahat olamıyor😒
Burjucan Arsmngmz sağlık ocağında bunla alakalı değer aralığı yazıyor kağıtta o değer aralığına normal sizinki benim de çok bilgim Yok benim beta da çok yüksek çıktı 5+1 de 17 bin çıktı
EbruKrhn Arsmngmz benim bildiğim hcg ile hafta belirlenmediği sadece ultrasonla haftası belli olurmuş. Çünkü herkesin aynı dönemlerde hcg değeri farklı olduğu görülüyor.
Patito__ EbruKrhn aynen ilk uc ay insan dha cok korkuyor bnde oyleydim ama uc aydn snra biraz dha rhatladm cok skur snde ole olursn suan tabi insan dha pimpirikli
EbruKrhn Burjucan yaa çok üzüldüm ama sağlam durmamız lazım nasibimiz de ne varsa onu yaşayacağız allah sağlıklı bebişler versin kucağımıza🙏🏻
Burjucan Arsmngmz hcg ile hafta yaklaşık olarak belirlenir ultrasondur ama kesinleştiren sizin değeriniz de normal zaten korkmanıza gerek yok
Busraszgn 5 haftalikken bende hiç bir belirti yoktu adet olmamam haric. 7 haftaliktan sonra hatta 8. Haftada bulantilar ve gaz sorunu başlamıştı 5 hafta çok erken bence hiç panik yapmayın stres zarar verir
Burjucan EbruKrhn inşallah🙏Haftaya randevum iple çekiyorum bakalım benim beta değeri de çok yüksek o da panik yaptırtıyor bana
EbruKrhn Burjucan yo en fazla ikiz olur😊 ablamında yüksekti ikiz demişlerdi ama tek çıktı sağlıklı olsun da 🙏🏻
astroloji123 EbruKrhn kalbi neden durmuştu yani ağır mı kaldırdınız ters bi hareket mi yaptınız yoksa takdiri ilahi mi
Patito__ EbruKrhn aynen insallah cnm hepsi ayni okacak diye birsy yok nedenini arastirdilrmi ozellikle pihtilasmana mutlaka baktir derim cogu kiside cikiyor