Vera09 Kullanan veya alan arkadaşlar hangisini tercih ettiniz? Kanguru mu sling mi daha kullanışlı olur acaba?
Sbm050421 Vera09 bu başlığı bende çoğu kez açtım kimse yazmadı ama araştırmalarım sonucu sanırım sling daha kullanışlı
Htc3866 Vera09 ilk üç ay siling kesinlikle 4.aydan itibaren kanguru ama ikisini de alamam birini alayım dersen yenidoğan uyumlu kanguru 👍
mirage333 Vera09 ben ikisinide alıcaktım ama bebek dogunca al dediler 🤭 çogu bebek icinde aglayabiliyormus boşuna alınmış oluyormus. Oyuzden dogduktan sonra alıp duruma gore iade edicem geri 😂
Uzay1907 Bebek yenidoğandan ele avuca gelene kadar sling, oturup doğrulabilir zamandan, kendisi artık oturmayıp sıkılana dek kanguru👍🏻
Naazli Vera09 hayır. Kanguru yeni doğan için uygun değil. Kanguruda oturur pozisyonda olması gerekiyor.
momofkaan Vera09 kanguru da olabilir tabii ki yenidoğan uyumlu olanları var ergonomik olanlar. Solomom baby, Boroosh baby ve babyroo benim araştırdıklarım. Ben boroosh baby düşünüyorum doğumuma 1 ay var önümüzdeki haftalarda sipariş vereceğim. Bu konuda danışmanlık verenlerde var
elf0 Vera09 ben 1 aylıkken başladım kullanmaya kanguruyu ve 1 yaşına aşkın tepe tepe kullandım aşıırıı rahattı boroosbaby marka
Uzay1907 Vera09 sling kumaşının elastikliğine ve kalitesine göre değişir ama ortalama 4-5 aylıktan sonra rahat olmayabilir
Naazli Vera09 bu size bağlı. Ne kadar kullanmak isterseniz kullanabilirsiniz. Sling kumaşları çok kaliteli oluyor genelde ve onu sıkı sıkı sardığınız için yırtılma ihtimali olmuyor.
momofkaan Vera09 instada Hacer illi diye bir hanımefendi var hem ücretsiz danışmanlık sunuyor hemde bayisi bana baya faydası oldu böyle danışmanlık veren çok bu konuda eğitimi olan onlarla iletişime geçmenizi tavsiye ederim. Kiralama da yapabilirsiniz denemek için
Askiletotomsu elf0 valla arabadan ziyade o minicik zamanlarında kanguruyu seviyorum ben Büyüdu ağır geliyor bana dediğim yerde ki ben 6 aylıktan sonra tasiyamiyom 😂😂😂😂😂 arabaya koyayım diyorum Bakalım yaşarken nasıl olacak 🤷