Feride11_ hiç bişey yok merak etmeyin ilişkinin başı gibi işte ☺️ Ama o sandalyeye oturmak falan beni çok rahatsız etti doktor psikolojinin normale uygun olduğunu düşünmüyorum dedi kendimi çok kastığım için ama acıdan değil yani ben rahatsız oldum hiç acımadı akıntım kanamam hiç bişe olmadı