Eslem_1 Feride11_ kolay diyen de var zor diyen de ama bilmiyorum benim doktorum çatı muayenesi yapmadığını söyledi..niye yapıyorlar bilmiyorum da
Denzk Feride11_ Dün oldum 37.haftamda yani çok zor ağrılı sancılı değil sadece rahatsız edici parmak sokması tanımadığın birinin 😂burda kanamam oldu yazanlar falan olmuş hiç öyle bişey değil yani. Sadece o sandalyeye oturmak psikolojik olarak zor geldi bana ama bunu yapamıyorsan zaten normal doğuramazsın
55busrayayla Feride11_ Bu bence kişiden kişiye değişiyor ya. Bana da kimi acıyor zor dedi kimi kolay bişe hissetmiyorsun filan bana tam 40 hafta da baktı doktorum hem açıklığa hem çatıya çok kısa sürdü ne acı bişe hissetmedim ama dotkorum bakmadan önce jel sürdü eline ondan dolayı mı bilemedim. Yanii kendimi korktuma hiç değmedi 😂 anlamdım yanii
ipekveatlas cok yanı yanan iliski dahil bi insan olarak çatı muayenesi tırtmış😂 sıfır acı çektim. sadece kendini cok rahat bırakıp derin nefes alman yeterli olucaktır. saniyelik bisey. (alttan bakılırken kalçanı yukarı doğru kaldır daha kolay oluyo)
Feride11_ Eslem_1 benimkide 38 de yapcam dedi korkuyorm biraz acilma var mı ona bakıyorlar birde norml doğum yapabilir miyiz ona
Feride11_ Denzk nekdr sürdü ve canın yandı mu acaba benim alttn ultrason İle daha önce kontrolm oldu onda canım yanmamstu ama bu farklı tabi ki
Denzk Feride11_ hayır canım can yanması yok sadece rahatsızlık hissi yani tanımadığın biri parmak sokuyor insan kendini kasıyor doğal olarak 😂 bir de eldiven var üzerine jel sürse de rahatsız oluyorsun. Bir anda parmağını sokup yanlara üste alta vuruyor gibi düşün dokunuyor yani toplam 20 saniye sürüyor sürmüyor
Busra2089 Feride11_ Kişisine göre değişiyor bence bu acı eşiğiylede alakalı olabilir. 37+0 da yaptı doktor kendimi kasmadığım halde benim canım yandı ama uzun bir işlem olmadığı için çok önemsemedim. Mesela arkadaşlar kanama olmadı demiş bende ilk gün az az kanama sonraki 2 günde kahverengi lekelenme oldu sonra kesildi 🤷🏻♀️ Yarın 38+3 oluyorum muhtemelen yine yapacak çünkü 2 cm açılmam vardı umarım ilerlemiştir 🙄
Denzk Zehra2412 Valla o an bakması hiç umurumda olmadı. Bi tane jel sürüyor 2 parmağını sokuyor alt üst yanlara açtırıyor. Yani bakmadan deliği bulamaz herhalde 😂
Denzk Feride11_ hiç bişey yok merak etmeyin ilişkinin başı gibi işte ☺️ Ama o sandalyeye oturmak falan beni çok rahatsız etti doktor psikolojinin normale uygun olduğunu düşünmüyorum dedi kendimi çok kastığım için ama acıdan değil yani ben rahatsız oldum hiç acımadı akıntım kanamam hiç bişe olmadı