Gizem260 ben normal doğum yaptım canım oplum 4190gr olmasına rağmen 3dikişim oldu ve iyi bir bakımla hemen iyileştim.Üstğne oturamazsın falan diyorlardı hiç öyle şeyler yaşamadım.
Eski haline görünüş olarak zaten hemen dönüyor ama üstünden 2,5 yıl geçmesine rağmen eski halinden daha sıkı bunu da ilişkide anlıyorsun