Nuryldrm13 Dikişimin izi yok denecek kadar az hatta ben görememiştim başta daha sonra ayna karşısında gördüm.Beyaz bi iz gibi duruyor rahatsız edici bi görüntü değil.Genişleme olmuştur illaki bebeğim 3550 kilo doğdu ama rahmim hâlâ toparlanma sürecinde lohusalığım bitmediği için ilişkiye girmediğinden yanlış yönlendirmek istemem.Ama ben rahmin kendini bizim müdahalemiz olmadan da toparlayabileceğine inanıyorum.Bedenimize güvenmek,kendimize güvenmek en iyi operasyon gibi geliyor bana.