pelin47 Merhaba gelecek ay planlı sezaryen olacağım mama almam şart mı Özel hastanede Olacak orda vermiyorlar mı yada almamızı mı istiyorlar ? O süreçte telaş olmasın diye alıp koymayı düşündüm. Birde hangi mamayı almalıyım
ikizleribeklerken pelin47 bende pazartesi sezeryan olacağım doktorum var ebeler alma dedi gerektiğinde hastaneden veriyorlarmış devam etmesi gerekirse marka ve ölçü söylüyoruz alırsınız dediler. Çocuk doktoru muayene etmeden karar verilmiyormuş o yönlendiriyormuş.
Aybarsss0606 pelin47 ben mama almadım çantama tabi bu sizin bileceğiniz bir şey , bende özelde doğum yaptım hemşireler sütünüze bakıyor o şekilde mama veriyorlar , benim sütüm yeterliydi bebeğimin emme refleksi çok yoktu istedim ama vermediler sütün var diye ☺️
Demirssmomm pelin47 Benim doğum yapıcam hastanede 3 matka mama varmış. Bu yüzden koymıcam hastane çantasına. Hangisinin bebeğe iyi gelceni bilmiyorum. Hastanedekileri kullanırken hangisi iyi gelirse eve çıkıncada ondan alırım. Boşuna çocuğa alerji yapan gaz yapan bişeyi denemeden almamış olcam. Baze hastanelerde kesinlikle mamaya karşı siz götürsenizde verdirmiyorlar. Hastaneyle bi konuşun bence
Aylin_16 pelin47 telaş etmeyin belki sütünüz yetecek doğumdan sonra ebeye danışıp karar verirsiniz mamaya gerek olursa alırsınız her hastanede mama desteği verirler zaten taburcu olana kadar
Yesim619 ikizleribeklerken hastane den verdikleri bit kadar mama evolvianin Bnm zamanimda 4 sene önce oyleydi
pelin47 Aybarsss0606 Anladım teşekkür ederim ben bi hastaneye sorayım gerçi evde de gerek olabilir bilemedim ne yapsam
Diloss_14 pelin47 benimde 15 gün sonra sezaryanım Allah izin verirse alıp koydum çantama ne olur ne olmaz çocuğun sarılık olmasından aç kalmasından iyidir mama 👍🏻
FeriDee pelin47 hayır almayın zaten gerekli olursa onlar hazırlayıp veriyo şırınga ile veriyolar hatta ilk bebeğimde öyleydi alırsanız da boşa gider. Zaten gerekli olursa dr söyler mama sonuçta zor bulunacak bişey değil sonradan alabilirsiniz
Sinemmmmm58 pelin47 bence degil canim lazim oldugunda hastanede hemsireler getirip nasil vermen gerektigini soyluyorlar
pelin47 Sinemmmmm58 Evet bende sizin gibi düşünüyorum. Hastanede sağlıyorlardır gerektiğinde mama konuşacağım zaten hastaneyle teşekkür ederim
Sinemmmmm58 pelin47 rica ederim canim ben 1 hafta once yaptim dogum yanimdaki bayanin sutu yeterli olmadigi icin mama takviyesini yapti hastane
dml33 pelin47 ilkte özelde yaptm vermediler mama alın dediler sma al dedi çocuk doktoru bundada alıp koymayı duusnuyorm
pelin47 dml33 Öyle mi bende duyuyorum bazen gönderip aldırdıklarını bende hastaneyle konuşunca ona göre hareket ederim artık teşekkürler
dml33 pelin47 geldi çocuk doktoru kontrole sormaya hemde bnde sutum yok daha dedim oda hemen esim vardı git mama al ac kalms çocuk dedi vermediler az bisi pintiler 😅kuveze girdi daha sonra orda istemediler kendileri verdiler mamayı
Melekk-911 pelin47 üniversite hastanesinde doğum yaptım. Çantaya mama koymuştum ilk gün verdiğimizde hemşireler çocuk doktoru söylemeden neden verdiniz diye cikistilar. Sonra sabaha kadar uyandıramadim emzirmek için emmedi sabahta bu çocuk sararmış mama ver dediler test yaptılar sarılık 16ya çıkmış kuvoze aldılar 5 gün. Bebekle bende abo kan uyuşmazlığı olduğu için sarılığı hızla yükselmis. Mama vermedigimize karismasalardi belki sarılık o kadar yukselmicekti
pelin47 Melekk-911 Haklısınız ihmalkarlıkları olmuş biraz hem kan uyuşmazlığını farketmiyorlar sonra mama vermenize kızmışlar neyseki farketmişler sonradan geçmiş olsun
dml33 Melekk-911 sizdedemi varms o uyumsuzluk bnmde ilk kızda vardı 17 yükselmişti 3. Gun kuveze girmişti ama 2. Gun sararmıştı zaten doktorda uyumsuzluk var aranızda ondan dedi