Öncelikle Allah sağ sağlim kucağınıza aAlmayı nasip etsin.
Perşembe sabahı saat 5:30 sularında lavaboya kalktım. Küçük abdestimi yaptıktan sonra odama geldiğimde bardaktan boşalırcasına ılık bir su geldiğini hissettim ve hemen banyoya gidip kendimi yıkadım sıcak suyla ve eşimi kaldırıp hemen hastaneye gittik On dokuzmayız Gençlik Spor bayramı olduğu için Doktorlar tatildeydi biz de hemen araştırma büyük hastanesine gittik Yolda hafif hafif sancılarım gelmeye başlamıştı ama böyle adet sancısı gibiydi Hastaneye girdiğimde sadece suyumungeldiğini sancılarımın hafiften başladığını açılmamın olmadığını öğrendik ve saat 11:00’di doğumhane katına çıkıp NST Ve açılmaya baktılar sancılarım hafiften başlamıştı ama Gelin görün ki açılma Sıfır sıfır suyum geldiği için yatışım yapıldı zaten hafiften de sancılarım başlamıştı saat 12:00 gibi açılmam üç santim olmuştu kendi sancılarımla ama dayanilmiycak Kadar çok değildi bol bol tempolu yürüyüş yaptım su kat hareketleri yaptım sancım her vurduğunda ve saat 15:00 olmuştu açılmama baktıklarında açılmam sekiz santim olmuştu ve artık sancılarım dayanamayacak vaziyetteydi ben her vurduğunda eğilip kalkıyordum ve yürüyordum tabi bu sırada kayınvalidem de benimleydi bana hep moral veriyordu artık o kadar çok eğilip kalkmıştım ki bacaklarımda derman kalmamıştı ve uykum geliyordu o sancıda bile sonra saat tam dört olmuştu ve benim açılmam 12 santim olmuştu onlar on olmasını beklerken 12 olmuştu 😂😂 Ben artık koşa koşa gidiyordum doğum hanenin içerisine ve içeri girdiğimi çatala çıktım ilk doğumun olduğu için pek tecrübem yoktu ama Ebeler sağ olsunlar bana nasıl nefes alıp vereceğimi sence geldiğinde nasıl ıkıncağımı gösterdiler ve yedinci ıkınmamda oğlum dünyaya gelmişti ama işin bir tek kötü yanı oğlum her tarafımı yırtmıştı ve hiç kesik atmadıkları halde suni sancı da vermemişlerdi sancım çok kuvvetli olduğu için Allah’a çok şükür bebeğimin durumu iyiydi 2900 kilo doğdu biraz minyon tipli .benim dikişlerim çok olduğu için 1 saat içerde dikişimin atılmasını bekledim o sırada oğlumun muayneleri yapılıyodu ve sonunda dikiş atılmıştı doğumhane kapısından bebeğimle 3 kişilik bir çekirdek aile olarak çıktık rabbim isteyen herkeze nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın sakın korkmayın rabbim yanınızda bol bol inşirah suresinide okuyun ben ki çok tırsak bi insan normal doğum yaptıysam siz hayda hayda yaparsınız canlar 🌸🌸👼🏻👼🏻