aysecigdem Merhabalar ben şuan 22+1 deyim son adet tarihim 10 Nisan. Doğum tahmini 15 Ocak gösteriyor. Bu benim ilk bebeğim ve Oğlum olacak Allah izin verirse. Sizlere sorum erkek bebek en erken kaçıncı haftada gelir? Çünkü ben burçlar konusunda takıntılıyım 40 haftayı geçer mi? Geçerse kova burcu olmasını istemiyorum sinirli 😬
HakanDuyguGl aysecigdem bende oğlak çok ıstıyorum☺️ Bende 22+3 oldum ama benım arkadasım 42 haftalıkken doğurmuştu mesela degısıyor kışından kısıye
Harunnisa aysecigdem benimde son adet tarihim 10 nisan ama bende 21+4 gozukuyor haftaligim onasil oluyor ya
Meryem34 aysecigdem benim de kızım oğlak olacak eşimde oğlak 😅 erkek bebek geç doğar derler kız erken bakalım 🤗
Zeynep30 aysecigdem Seninle aynıyız benimde son adet tarihim 10 nisan ve oğlan bekliyoruz . Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin yavrularımıza 😇😍
gamzebella aysecigdem Harunnisa Ay benimde son adet tarihim 10 nisan bende de 22+2 diyor 😂 salı günleri değişiyo niye böyle oldu ki 🤔🤔 @adm
Harunnisa aysecigdem adetin son gunünden baz alınıyor ama bende iki üç gunluk geri gidiyordu sanirim dr dedigi sekilde girmistim ben ayarlara orada 21+4 yaziyorda
Bty7 Benim de 23 aralık. Umarım bi kaç gün erken doğar. Yay olmasını tercih ederim😂 Tabi Allah bilir. Sağlıkla doğsun da inşallah.. İşin esprisi bizdeki :)
Muhammedamine Aralık sonu - 8 ocak arası doğum gözüküyor . Bende oğlak burcuyum İnşallah anlaşırız oğlumla 😂💙
dileknazliay Muhammedamine Ay inşallah 1 gün daha bekler bebeğiniz güzel bir tarih olur 09.01.2019 :)
Burcu59 aysecigdem cok asabi dedigim dedik🙈 1,5 yasinda ama bana kafa tutuyor. Acaip özgürlükcü, hic kural tanımaz 😂 Umarım burcla ilgili degildir bu özellikler ama cok baskın bi karakter 🙄
EMFE Benimde doğumum en son 12 ocak diyo.esimdr oğlak benimde oğlum oğlak olucak hayırlısi ama herkes erkek bebeğin daha erken dogdugunu soyluyo
EMFE Burcu59 sanırım oğlak burcundan bahsediyosun.ama kesinlikle doğru aşırı baskın karakter dediğim seçiktir.allah yardımcımız olsun
aysecigdem Burcu59 yapma ya kova olmasın o ? Benim bildiğim oğlak burcu erkeği çok uysaldır belki onun Doğum saatine göre yükselen burcuna bakmak gerekir tabi normal doğumsa
Burcu59 EMFE evet oglak burcu. Amin cok sagolun 🙏 Aslında amcasıda aynı burc ordan tahmin etmeliydik kopyası cünkü 😂 Cok zor gercekten oglak erkegi 😭
aysecigdem Burcu59 EMFE EMFE yapmayın kızlar biz eşimle balık burcuyuz hele bide inadı çekerse yandık 😬