Rmysa0308 ben gebelik planladığımdada gül demet hanıma gitmiştim o ay zaten gebe kaldım, eşim yine o doktora gidelim dedi iyiydi dedi tm dedim bende hatta özgür beye gitmek istedim ben çünkü oda yedisulu ben halden anlıyor yol vs durumu için burdada bı arkadaş özgür beyde doğum yapmıştı neyse eşim kabul etmedi, ondan sonra Güldemet hanımla devam ettim covid geçirdim aradım söyledim kan sulandırıcı iğne kullan dedi ve kullandıktan sonra kontrole gittim kim önerdi iğneyi dedi siz dedim 😂 tm dedi neyse iğneyi doğuma kadar devam etmem gerekti sonuçlarım düşmediği için o gün rapor yazdırmak istedim ücretsiz alayım diye megersem bana birden fazla kutu almam için rapor yazmış ve o gün ücretini ödedik ilaçların eşimde kızdı hatta nasıl bı doktor böyle hata yapar vs vs diye bide tm güzel bakıyor eğlenceli biri ama bı dur be kadın 😂 belki soru soracağım hemen bakıp birşey yok diyor kaçıyor odasına bundan çok rahatsız oldum bide burdaki yorumlardada çok memnun kalanını görmedim, buradanda iki arkadaş Hümeyra hanıma gitmiş memnunlardı dedim birde onu deneyim