Mrvkyr Eymengul hayir 12. Haftada gittik öğrenmek için ama bebisimiz uyuduğu için hareket etmedi ve cinsiyetini öğrenemedik siz öğrendiniz mi
Prensannesiiiiiii Ozge806 hayır 15 haftalıkken gittim devlete gittim doktor bir şey demedi bu hafta 17 olacaz gidecem öğrenirim inşallah