limoncicegimFO Mercimeksu cnm ben de 5 haftaligiz haziran in 1in de gideceğim kese oluşmuş bakacak sen de durumlar nasıl
JaleTogrul Melegimin_annesi anladim canim bana da 12+3de kiz dediler 70% oranla .. sonra da 17+3de gitdigimde cinsiyetimizde erkek dedi ben sok🥲😂 cikolata yiyip gitmistim bebek bayagi haraketliydi o yuzden ben bile gordum bacak arasini 🤭 insallah sende ogrenirsin detaylida .. saglikli olsunlar en onemlisi o 🙏
Melegimin_annesi JaleTogrul inşallah kuzum Amin🙏 ben çikolata yiyom tatlı şeylerde çok fazla hareket etmiyor bakalım bu sefer nasıl olcak
leona98 19+0 olduk bugun 🥭 Mango olmuşuz biz de 🥳 riskli hamilelik olduğundan her hafta geçitinde daha mutlu oluyorum 👼🏻💙