Hafize3536 Ruveyda_baskapan ben kıbrısta nst giriyorum üçret ödemiyorum sadece doktorun özel muayene ücretini ödüyorum nst üçretli deil die biliyorum🙏🏻
Ruveyda_baskapan Bsrbsrrr ben yaptırmadım sigorta , ya hizmetine bakınca vazgeçmek istemedim hastaneden doktorumdan da memnunun ama nst olayı çok saçma valla
babyavocados Bsrbsrrr öyle gerçekten ben de sendika indiriminden faydalanıyorum sigorta yaptırmadım napalim bebişlerimiz sağlıkla doğsunlar da