Ruveyda_baskapan ben 35 haftalıkken gittim ilk doktorumdan dolayı ücretsizdi, 35+4 haftalıkken çağırmıştı yine ücretsiz yazdı doktorum. 36 haftalıkken 70 TL ödedim 37 haftalıkken doğum yaptım zaten. Ama yapmasaydım her gittiğimde alırlardı büyük ihtimal