Ruveyda_baskapan Kızlar bugün 3 kere dondurma yedim , çikolata yedim bir kez, acaba bebeğime zarar verdim mi? Gece 11 e kadar gayet hareketliydi şimdi hiç hareket yok. Aşırı şekerden zarar mı verdim bebeğime acaba
nrsen Ruveyda_baskapan bnmkide dondurma yiyince durmuyor. Afiyet olsun bişey olcagnı düşünmüyorum geçen bende bi kutu yedim içim yanmıştı valla napalım
Missmiyuki Ruveyda_baskapan o kadar ziyafetle neye uğradığını şaşırıp yorulmuş uyumuştur sürekli yenmediği sürece sıkıntı olmaz bence çünkü bende bunu çok yapıyorum bu aralar 🤦🏻♀️
BerilDerin Ruveyda_baskapan Aaa saçmalama ne olacak ben kaç tüm günü dondurma çikolata bide kola içerek bitiriyorum 😃
aslansmommm Ruveyda_baskapan bunu her gün devamlı hale getirseniz sıkıntı olur da bence bi kereden bişey olmaz 🤭 canımız istiyor hamileyiz 🤷🏻♀️ sen yine alışkanlık haline getirme canım zaten havalar sıcak her gün isticek canımız
Yonca-erol @Ruveyda_baskapan olmamıştır canım kafana takma yarın dengelersin artık yemezsin bugün ben de kaçırdım baya şu saatte onu dusunuyordum
aysenur_23 @Ruveyda_baskapan birşey olmaz inşallah arada hareket etmiyor minnoslar güzel düşünün güzel olsun herşey 🤗
Missmiyuki Ruveyda_baskapan kaç haftalıksın? Ben 21 e girdim kendimi yormadığım halde 2 gün çok az hareketini hissettim ama yeni detaylı ultrasondan gelmiştik kafama takmadım şu son iki gündür de baya hareketli. Keyifleri nasıl isterse bir de bazen hissedemiyoruz seninde bu haftalardaysa
ipekk35 Ruveyda_baskapan Panik yapma canım benim bebeğim çok hareketliydi bir ara 1.5 gün hareket etmedi baya korktum. Doktora gittim uyuyormuş her zaman hareketli olmak zorunda değil annesi demişti doktor. Doğdu bebişim gayet sağlıklı. İyi düşün iyi olsun herşey yarın hareket eder annesi.
Asiyeklkvn Ruveyda_baskapan öyle olur ara sıra benimkinde bi gün çok oynuyo bi gün nerdeyse hiç oynamıyor normal yani merak etmeyin bence bende çok tatlı yiyorum ama Allah’a şükür bir sıkıntımız yok☺️☺️
Deletedmom7373700 Ruveyda_baskapan 3 kere dondurma yenir mi koz. Üşümüş demek ki çocuk 😂 bayılmıştır sen yedikçe onları oh bugün ziyafet var diye 🤤 bişey olmamıştır. Şeker sorununda yoksa bişey olmaz.
Missmiyuki Ruveyda_baskapan Hadi gözün aydın o zaman 🧿 böyle durumlarda korkmamak lazım bebişler bazen de içeriye doğru hareket ediyor organlara doğru yani onu anlamamız çok zor 🐣
Melos12 Ruveyda_baskapan bişey olacağını sanmam kuzum ben oğlumda yediğim dondurmayı kimse yememiştir o dereceydi eşim 4 5 tane alırdı hergün ve onları aldığı gibi yerdim 😅