@“Canselasr” bende ilk aylardan beri kullanıyorum troid için verdi doktor bebeğe herhangi bi zararı yok bnm bebeğim gayet sağlıklı hatta doktorum kullanmazsan bebek kendi troidini üretemiyo senden besleniyo zeka geriliği vs oluyo falan demişti bende kullanıyorum hâlâ da 36 haftalık olduk bugün🥰🌹