Canselasr hamile kalmadan önce yüksek çıktı hemen ilaca başladım hala da devam ediyorum. Endokrin de kadın doğum da hamilelikte rahatlıkla kullanılabilen bir ilaç olduğunu söyledi. Hatta hamilelikte tsh düşüklüğü yüksekliği çok tehlikeliymiş. Gönül rahatlığıyla içebilirsin. Geç kaldım diye de korkma mutlaka önceden de bakılmıştır bu bakıldığında yüksek çıkmıştır hamilelikte yükselmesi normal.