Bizde gece tam 37 haftalık olacağız teyzeleri ❤ Bugün camları sildim ulaşabildiğim yerleri yoruldum ayağa kalkınca ağrılarım oluyor 🤪🤭 Rahat hareket edemiyorum , hep yatmak istiyorum ve üşüyorum nedense 🙄 Bu arada cuma günü çatı muayenesi olacak , eğer bi sıkıntı yoksa normal doğum için youtube da normal doğumu hizlardimak için hareketler var onları uygulayacağım 🤭 Tabi doktoruma sormadan yapmam 🙈💃