suleesrky Bu gece itibarıyle 37+0 haftalık olduk. Benimle aynı olan anneler ne durumdasınız, uyumayanlar sohbet edelim. Heyecanımızı paylaşalım. Doğum yaklaştıkça içim içime sığmıyor.😍
Melikeser suleesrky 37+3 artik dogsun istiyorum dogum korkum falanda yok dogsun ciksin kucagima aliyim 😀 ilk bebek normal dogumu bekliyoruz
Buse-5 36+6yım bende artık biran önce doğsun istiyorum bi yandanda doğumdan çok korkuyorum 🥰 sağlıkla vakti zamanında kucaklarımıza alırız inşallah bebeklerimizi 😇💕
suleesrky Buse-5 Ben de korkuyordum ama doktor Ayşe Duman’ın videoları ve Kolay Doğum isimli kitabı sayesinde doğum korkum falan gitti, tavsiye ederim. Ben de bir an önce doğduğu gün gelsin istiyorum, çok sabirsizim.🤭
Den_ls Pazartesi sezeryan olacağım doğumuma nerdeyse 2 gün kaldı. Göğüs uclarım çok acımaya başladı hiç böyle bir şey yoktu yardım edin ne yapabilirim
suleesrky Den_ls Yağ sürmek iyi gelebilir belki. Hindistan cevizi yağı, zeytinyağı vs. olabilir. Gümüş kapak ve göğüs ucu kremlerini de araştırın derim. Ne kadarlık hamilesiniz ?
Mybabe_mom suleesrky ay evet çok az kaldı, normal doğum olacak inşallah 🥰 umarım herşey yolunda gider 🌸 artık doğsun istiyroum ama vaktini bekliyor o da işte 🤗
suleesrky Haticekaya1808 Yaa nasıl geçti, neler yaptı doktor ? Bizim de 37+5 te randevumuz var. Çatı muayenesi olacağım çekiniyorum biraz.:)
suleesrky Mybabe_mom Amiiin ♥️ Ben de aynı valla hiç korku falan aklıma gelmiyor hemen doğsun istiyorum. 😚
Den_ls Gümüş kapaklar inanın hiç bir işe yaramıyor evde var göğüs ucu çıksın diye yapılmış bir şey tamamen göğüs ucu olmayanlar kullansın diye bence faydası yok daha çok acıtıyor. 38+5 bu arada :)
suleesrky Den_ls Hadi yaa bana da arkadaşım tavsiye etti ona çok fayda etmiş bana da çok fayda etti yumuşacık yaptı göğüs uçlarımı. Belki cilt ve göğüs yapısıyla alakalıdır. 🌸
ilkanneligimmm suleesrky yaaa bende 37+0’ımmm heyecanla bekliyoruuzzz nasıl olucaakk bilmiyorum 🙈 artık kavuşmak istiyorumm bir yanım hep normal doğumdan yana diğer yanımda birazda olsa korku var ama herşey yolunda normal doğum olacak inşallaah 🥲😅
Haticekaya1808 suleesrky nst çekildi sancımız çıkmadı çok şükür rütin bebiş kontrolü yapıldı haftaya tekrar kontrolümüz var anestezi ve kardiyoloji muayenesi olacağım 1 Haziran da sezeryan olacağım İçin çatı muayenesi yapılmadı ❤️
Mybabe_mom suleesrky korkulacak birşey yokki, benim ikinci doğumum ama rahatım valla 😁 sancimi evde çekip gidersem yine aynı hızda doğum yaparım diye düşünüyorum ☺️ seninde normal doğum olacak heralde dimi