Selam kızlar ben 14 nisanda aşılama ile hamile kaldım , 2 kere kan testi verdim aralıklar ile o şekilde ögrendim . Şu anda tahminlerime gör 5+2 haftalık hamileyim .. ben 1 hafta daha beklemek istiyorum hastaneye gitmek için gitmişken kalp atışını da duymam için.. sizler kacinci haftada duydunuz?