Elfayldzl2016 Ilknur25 benim hastanede yattığım zamanlarda bir tane kadını kürtaj yaptılar uyutmadılarda
Ruhak Semis adetin başlayacak demektir yalnız kürtajdan 40 gün sayacaksın. Adetin gelmezse bi kaç gün daha bekleyip Dr a gideceksin
Ruhak Ilknur25 bayıltıyolar zaten hiç bişey hissetmeyeceksin.. Uyandığında kanaman olacak illaki. Pet mutlaka götür kendinle.. Öyle ağrım falanda olmamıştı benim
Ilknur25 Uyutularak kürtaj yaptılar dün oldum hiçbirşey hissetmedim uyandığımda doğal olarak kasıklarım çok agrıdı ilk gün normal şekilde agrılarım oldu bugün biraz daha iyiyim çok şükür 🙏 vardır bundada bir hayır