1Ada1 SvnabaA kürtaj olup bitikten sonra eski haline dönüyorsun o yüzden zor falan degil . Bana da çok dediler yok kürtaj olunca daha çocuğun olmaz yok böyle olur şöyle olur. Hiç kafana takma adetin düzgün olduğu süre sıkıntı olmaz inşallah. Kürtaj içinde çok geçmiş olsun🤲
mimar_anne Canım ben 7 ay önce kürtaj oldum 5 ay korundum geçen ay korunmayı bıraktım şükür hemen hamile kaldım arkadaşım da kürtaj dan sonra hemen hamile kaldı o korunmadı kafaya takma ☺️
yagmurefe Mubufe nedenleri araştırıldı mi acaba benimde dusuklerim var tıbbi genetiğe gittim çok az pıhtılaşma olduğu söylendi yine bı düşük yaptim rahim flimi önerdi doktor onu cektirecegim s
Mubufe yagmurefe benimde hafif pıhtılaşma çıktı bir genimde iğne kullanıyorum ama kayıplarım sağlıksız gebelikten kaynaklandığını söylediler
Deemetibostnci SvnabaA vitaminlerini düzenli kullan beslenmene ve doktor kontrollerini ihmal etme kalırsın ama ilk 4-6 olmasa daha iyi rahim toparlanması lazım
Dilarakr Sibelalagoz0 doktorum bana 2 hafta ilişki yasagı koydu 2 düzenli adet sonrası düşünebilirsin sonra dedi 2 ay adet gördükten sonra ilk korunmasız ilişkide hamile kaldım 7. Haftada kanamam oldu 2 hafta içinde geçti riskim suan 14 haftalık hamileyim çok şükür sağlıklı ilerliyor hamileliğim