Kayaaelif 10 haftalıktı yeniydi daha ama 8 haftalıkken gittiğimizde kalp atışı vardı. Ağrısız sızısız kanamam oldu kürtajla birlikte gitti işte. Sonrasında doktorum tekrar hamile kaldığımda anında yanına gelmemi söyledi. Kan sulandırıcı iğneden bahsetti. Fakat ben bu gebeliğimde aynı doktoru tercih etmedim. Yinede bu doktorum öğrendiğimiz andan itibaren kan sulandırıcının hapı oluyomuş ondan verdi ondan kıllanıyoruz hala. İğneyi sordum iğne ağır gelebilir gerek yok dedi, ama bu hapta kan sulandırıcı görevini görüyor. Sizde aynı şeyi yaşadıysanız muhtemelen pıhtılaşmadan şüphelenip ,sonraki gebelikte kan sulandırıcı veriyo çoğu doktor