mervekss Ben oldum. Hem asprin 100 mg kullanıyorum, hemde clexane 0,4 ml. Asprin 32. Hafta dolana kadar içiliyor. Bütün ameliyatlarda bu ilacı kullananlara bir hafta öncesinden kesilir. Clexane ın etki süresi 12 saattir. Ben doğumuma 48 saat kalana kadar clexane yapmaya devam ettim. Bebeğimin makat geliş olması, uterusumun kalp şeklinde olması sebebiyle bizim için hayırlı olan sezeryan yolunu seçtik. Normalde de anemisi olan bir insanım. Gebelikte kan değerleri daha da düşüyor. Benim çok düşük oldugu için dogumdan önce 2 ünite kan takviyesi yapıldım. Sezeryanda kanamam çok oldu. Hemşireyim ve spinal oldugum için herşeyin farkındaydım. Bazı doktorlar kırkın çıkana kadar da clexane devam diyor. Ama benim doktorum ameliyatta bütün sakinliğiyle işini yaptı. Doğum sonrası da asla clexane kullanmamı önermedi. İyiki yollarımız kesişti dediğim bir hekimdi. Bu durumda önemli olan hekim ve iyi takip. Şuan 32 haftalık ikinci gebeliğim . Tekrar aynı yollardan geçiyorum. Hayırlsııyla inşallah oğlumuda kucagıma alırım 🙏🏻