Elifin__annesi 32 yaşında, ilk tüp bebek denememizle şu an 27 haftalık hamileyim🙏 Öncelikle tüp bebeğe karar verir vermez daha sağlıklı beslenmeye başladım, o süreçte paketli gıda hemen hemen hiç tüketmedim, her gün en az 45 dk yürüyüşler yaptım, bu da stresimin azalmasına yardımcı oldu..yumurta toplama için tedaviye başladığımızda 3-4 kilo vermiştim bile, kilo vermek sağlıklı yumurtlama için çok pozitif bi şey..sonra tüp bebek merkezinin dediklerini harfiyen uygulamaya başladım, pcos olduğum için günlük yumurta gelişimim takip edildi pcos olmayanlarda sanırım 2-3 günde bir çağırıyorlar..zaten size bir şema verilecek, orda yazdığı şekilde belirtilen saatte yapacaksınız iğneleri, çok pratik ve çok hafif bi acı hissediyorsunuz sadece..sonra takiplerde ikinci bir iğne ekleniyor ve en son çatlatma, yumurta toplama..yumurta toplama anestezi eşliğinde olduğu için onu da hiç hissetmiyorsunuz..eğer yeterince yumurtanız toplanırsa kesinlikle dondurulmuş transfer tercih etmenizi öneririm..taze transferde kullanılan ilaçlara bağlı hormon seviyeleri yüksek oluyo bu da transferin başarı oranını düşünebiliyo..ayrıca transferin başarı şansını arttırmak için maddi imkan varsa embriyolara genetik analiz de yaptırabilirsiniz..bizim 4 embriyomuz kalmıştı 5.güne ulaşan, iyi ki genetik test yaptırmışız diyorum çünkü 3 embriyom 5AA 1 embriyom 4AA kalitedeydi ve transfere görüntü olarak en kaliteli olanlardan başlanıyor..genetik test sonucu sadece 4AA olanın sağlıklı olduğunu diğerlerinin transfer edilse bile hiç tutmayacak kadar genetik kusura sahip olduğunu öğrendik..yaşımdan dolayı da her seferinde tek transfer olacağı ve 5AAlar kullanılacağı için 3 kez başarısız denemem olmuş olacak ve bende bi sorun var psikolojisine girecektim..herkesin süreci kendine has tabi, inşallah sizin de ilk denemenizde hayırlısıyla olur 🙏☺️