Elifenur Bizde 35+5 iz 13 hazirana gün verdi doktorumuz 2700 gr olmus kilomuz yakında kavuşuyoruz oğlumla sayılı gün çabuk geçer derler beklemedeyiz
Tugbannebebek Elifenur bende 35+5 im bgn kontrole gittim. 3150 gr dedi doktor. 6 haziranda sezaryen olcam nasipse. Nst de sancılarım 40-50 leri buluyor. Bol bol yatış dedi doktor. Artık her yerim ağrıyor. Gün sayıyorum resmen
NeseA 34+4 haftadan selamlar:) kasılma sertleşme ağrılar uykusuzluk hepsi var ayın 27sinde randevum var bakalım doktorum ne dicek:) hepimiz adına hayırlısı olsun herşeyin🤲🏻😘
brfns Tugbannebebek maşallah maşallah bu kiloyu başka bir yerde söyleme nazar ederler göz degdirirler
Yesimtmr brfns yanmalar dan geçtik kaşıntı çok berbatmış ilk oğlumda bunların hiç birini yaşamadım o erkenciydi 34 de sezeryanla doğdu 1 buçuk yaşında şimdi de abi olcak
Htcerdogn brfns en rahat haftam diyim 😅. Göbeğim bomboş gibi hissediyorum sanki doğurmuşum gibi. Bebek kanala inmiş sanırım o yüzden 🤷🏼♀️ Sadece çok gaz sancım oluyor tüö hamileliğim öyleydi. Ve yalancı sancılarımda başladı. Bakalım durum bu🥰
kubumom Dilarasavul21 sezaryen mi sizinki? Benim ilk doğumum olacak inşallah 35 haftalığım doktorum ısrarla 24 Haziran diyor 😁çok uzak geliyor 24 Haziran normal doğum öneriyor birde sezaryen hiç söylemedi bile bana
kubumom brfns ben dışarı çıkamazsam o gün eşim arabayla şöyle bi gezdiriyor 😀 duramıyorum evde bunalıyorum
brfns 09Zeynep09 valla hiç son zamanlar geçecek gibi gelmiyor ortalıkta kafasında huni ile dolaşan deliler gibi hissediyorum kendimi 😁uykusuzluk ve sancılar çok yıpratıyor beni