Nur87 kesinlikle çok iyi yapmışsın bahçeci de yaptırmakla aklında pişmanlık kalmasın canım. Hakan hocaya da gittim ben o kadar kötüydü ki zaten insanlar çaresiz ne ilgi ne alaka Hakan hoca bir odadan bir odaya koşuyor daha çok hasta alabilmek için 2 dk oturup derdini dinlemiyor