Yunrey Aynen benim doktorda gidisat iyi guzel ama bu kadar sanciya bakipta alttan bakmak istemiyorum dedi. Hepsinin yontemi farklı demekki. Benimki 7. Ayda bas asagi dondu. Şimdide iyice asagi inmis yuzunun sadece dudaklarıyla burun deliklerini görebildik🤣🤣. Belkide cok asagida oldugu icin benimki bakmak istemedi. Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin🧿🙏🏻