GriMavi Meryemtolga 32.Haftamdayım ilk nts ye girdim Doktor normal sıkıntı yok dedi Bugun girdim 35. Hafta yine normal sorun yok dedi Bende sancı cıkmıyo demek ondan mı bişey demiyor anlamadım ki
Yunrey Meryemtolga benim 32 inci haftada sancım çıktı alttan bakıp 1 cm açılma var dedi yatış verdi sonra evde ilaçla süreci devam ettirdik her doktor farklı yaklaşıyor demekki ve bebeğim hala doğum pozisyonu almadı maalesef erken doğum riski var dedi haraket egzersizde müsade etmedi
Meryemtolga hunilimom ay evet hic beklemiyordum uc gundur agri vardi ama ilk gebelik ben o sancilari hep idrar sıkışması mesane sancisi sandim doktor baya sancin cikmis dedi
hunilimom Meryemtolga evet 60 larda çıkmış 70 ve üzeri düzenli doğum için yeterli oluyor canım açıklık felan baktilar mi benim 2. Ama ilkinde hiç gram sancım olmazdı
Meryemtolga hunilimom Doktor alttan bakip dogumu tetiklemek istemiyorum dedi haftaya cok sıkışık gel normal bakayim alttan bakmayayım hemen dedi. Bebegin kilosu boyu iyi ama yine de ters bisey yapmak istemedi sanirim.
hunilimom Meryemtolga evet haftan küçükmus bazen bu sancılari alttan muayene ile siddetlendirip doğum başlıyor o yüzden yapmamıştır
Meryemtolga hunilimom Dogrudur. İste haftaya iyice sıkışık gel dedi rahim boyuna bakacak. İnsallah erken dogurma durumum olmaz.
Meryemtolga GriMavi olabilir bilmiyorum ki elinizde nst kağıdı varsa benim attığımla karşılaştırıp sancı olup olmadığına bakabilirsiniz. Kimisi sancisi oldugu halde hissetmiyor. Ben hissettim ama bebek hareket ettikce hep idrar sıkışması sandim son uc dort gundur böyleydi.
Meryemtolga Yunrey Aynen benim doktorda gidisat iyi guzel ama bu kadar sanciya bakipta alttan bakmak istemiyorum dedi. Hepsinin yontemi farklı demekki. Benimki 7. Ayda bas asagi dondu. Şimdide iyice asagi inmis yuzunun sadece dudaklarıyla burun deliklerini görebildik🤣🤣. Belkide cok asagida oldugu icin benimki bakmak istemedi. Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin🧿🙏🏻
Tubaanne1 Bende 34 oldum bugün doktorum 36 da gel dedi nst girmek için. Peki sancı olması için 60 mi olmalı
Meryemtolga Tubaanne1 Bende normalde bu hafta girmeyecektim 36 gibi nst ye sokacakti ama bende odem basladi parmak uçlarım uyusmaya basladi hem idrar kültürü aldi hemde bi nst ye gir bakalim dedi yolladi nst ye.
Meryemtolga karpuzlum Sirt ustu uzaniyorsun karnina iki tane farkli yerlerden iki tane avuc ici kadar alet koyuyolar lastikle belinden sarip sabitliyorlar biri bebegin kalp atisini dinliyo biri sancima bakiyo sen oylece yatiyorsun 15 20 dk . Nst bitmeye yakin gelip tansiyonunu ölçüyorlar o kadar.
Ywojsosjs Bende iki gün sonra ilk nst’ye giricem ama özel hastanede randevu almaya gerek var mı ve doktorundan randevu almana gerek yok dedi , ama nst için ayrı randevu aliniyo mu yoksa gerek yok mu
Meryemtolga Ywojsosjs Bende ozele gidiyorum. Dun normal rutin kontrolumdu iste normal tahlilleri yaptirmadan once barkod aliniyo ya gittim hem idar istemisti hem nst ikisine de ayrı barkod verdiler idrar kulturunu verdim nst ye girmeden once ver tahlilini mesanen dolu olmasin sıkışık olma nst de sancim var gibi cikmasin dedi kulturu verdikten sonra nst ye gittim. Onceden bi nst randevusu almadim yani.
Ywojsosjs Bi de ben normal doğum istiyorum yanii anca bi terslik falan olursa sezeryan düşünüyorum çatı kontrolü yine zorunlu mu
Meryemtolga Ywojsosjs Benim ilk gebelik cok bi bilgim olmasa da cati muayenesini yapiyorlar. Hani sen norman dogum dusunuyorsun ama bakalim catin müsade edecek mi kiminin cok dar oluyormus kiminin yassi oluyormus felan burdan okuduklarim tabi. Her türlu cati muayenesi oluyoruz yani.
Meryemtolga designermom Ustteki kucuk kucuk ve sık olan zikzaklar bebegin kalp atisi oluyo alttaki genis aralıklı zikzaklarda sancin olup olmadigini gosteren zikzaklar. Sancin varsa o sanci çizgisi benim attigim resimdeki gibi oluyo ve rakamlar var siddetini gösteriyor