designermom valla 11.gün değerin 5 ise benimki de çok normal, hesapladım zaten😄 ya rahme geç tutundu, ya çatlama 4 Mayıs ama 5 Mayısa sarktı, tam saatini bilmiyoruz ki. Özellikle seni okuyunca işte ben dedim , çatlama 11.gün predictor early negatif demek ki anca 5 olmak üzere👍Zaten kana 11.gün geçermiş ortalama olarak, ama her kadının bünyesi yapısı farklı olduğu İçin beta farklı oluyormuş, gerçekten aynı gün yumurtlama oluyor ama betalar farklı. Çok araştırdım 🙈kimyasal olursada üzülücem tabi ama bu bile tüplerden birinin açık olduğunun yumurtlama olduğunun, spermlerin hızının dölleme yeteneğinin olduğunu gösteriyormuş. Geçen mayısta hamile kaldım Haziranda 6.haftanın başında boş gebelikten kürtaj oldum☹️O zamandan beri kalamadım. Bu bile mucize gibi geldi☺️