353877 Ebru-EY katılıyorum size. Benimde öle oldu kimyasal dediler. Ama meğersr geç yumurtlamışım. Şuan adetimle bebek uymuyor
Ebru-EY 353877 adetime göre 11 haftalık olmam lazım. Ben şuan 9 haftalığım 😂 banada geç döllenme dedi.
353877 Gamzekeser benim hastalığım tam 10 gün geçmesine ragmen beta degerim 150 idi. Daha sonra biraz daha beklemek istedim. Beta degeri baya moral bozuyor. En iyisi kan verdirmeden beklemek
MinnieMouse Tusami belki iki yumurtlama gördün ama test yapmadığın için farketmedin canım. Biraz rahatlat artık kendini lütfen helak ettin kendini. Nasip nasip nasip başka yapacak bişey yok. Kolay değil ama öyle sakinleşmek zorundasın.
Tusami MinnieMouse vallahi az önce onu düşünüyordum , acaba iki yumurtlama oldu fark etmedim mi diye, Allahtan ümidi kesmiyorum 🙏
Babykuzucuk 1-nursema aynı günler yumurtlama ve çatlama görmüşüz ama benim adet tarihim 23 mayıs belirtileriniz neydi acaba
Nur22Elif Tusami ben regl günümde 14 ile öğrendim. 8. Haftadayız. Moral bozmadan beta artışını takip edin. Az bi değerle öğrenen çok kişi var. 🌸
Sevgiiss Tusami yok adetimden bir kaç gün önceydi ama şöyle düşün 2 gün önce kan verseydim benim değerimde 15 çıkardı kesin
Nur22Elif Tusami çok iyi anlıyorum canım ben de betayı öğrenir öğrenmez düşük mü diye paylaşmıştım burda. 🙈 (Ha ben kan takibi yapmadım. 1 hafta sonra doktora gittim, keseyi ve yolk sacı gördük 🥰) Darısı başına inşallah 🤲🤲