rabiasifa Kbrra alttan bakinca lekelenme seklinde kanama oluyor bende yasadim aynısını sancilarinizi sayın sıkışırsa gidersiniz
Kbrra Gamze__79 eve gönderdiler canm açılma yok diye sancim başladı bekliyorum siklasirsa gidicem tekrar kanamada oldu
Sevdayagci Kbrra evet adet sancısı gibi sancım oldu yürüyünce geçmedi o gece açıklık yoktu sabah tekrar gittim 5 cm açılmam vardı
Kbrra rabiasifa bebeğin kalp atışları yavaşladı su tamamen geldikten sonra kordon öne gelmis apar topar sezaryana aldilar solunum sikintisi yaşadım zor oldu ama şükür şimdi iyiyiz canm
Kbrra rabiasifa aynen canim sağol Allah razi olsun Allah tüm bekleyenlere sağlıkla kucaklarina almayı nasip etsin