Kbrra Kizlar sabah 6 da su gibi bişey geldi az bişey isedim sandim 🙈 sonra bi kere daha geldi aradan zaman geçti bi kere daha ama az az iç camasirim islanacak sekilde duru renksiz kokusuz suyum mu geldi
Oelrlrkmemdmd Kbrra kaç hatfalıksınuz benimde öyle oldu acilde alttan baktılar test yaptılar su mu idrar mı diye ama su degilmişş enfeksiyondan dolayı geliyormuş
Sevdayagci Kbrra canım benim de 1er saat arayla azar azar suyum gelmişti 13 gün önce doğum yaptım. Hastaneye gidince özel bi pedle anladılar. Bence bi acile git
Sevdayagci Kbrra evet adet sancısı gibi sancım oldu yürüyünce geçmedi o gece açıklık yoktu sabah tekrar gittim 5 cm açılmam vardı
rabiasifa Kbrra su gelince devami gelirmis mutlaka oyle dedi doktor . bekleyin suyunuz geliyor mu diye bakin. bu donemlerde kacirma cok oluyor
Gamze__79 Kbrra devlet hastanesindeki ebe su gelince hemen gelin nişan gelince hemen gelmeyin demişti canım bence Bi git
edamutlu12 Bende 37+2 deyim dün acile gittim bebek hareket etmiyor diye suyu azalmış dedi nöbetçi doktor kendi doktoruma pazartesi gidicem bilgisi olan var mı neden azalır yada ben az az geldi de anlamadım mi
Tospikannesiiiii Kbrra bence muhtemelen kaçırma benimde o dönemler de öyle oluyordu suyun geldi mi daha çok olur diye biliyorum
Sinemmmmm58 Tospikannesiiiii hayir canim sizinti seklinde de gelebiliyor malesef benimde post sahibininki gibi gelmisti
Sinemmmmm58 Kbrra beklemeden acile git kuzum benimde oyleydi ve suyummus gelen sizinti seklinde gelebiliyor