Merhaba arkadaşlar 12. Haftadan beri kullandım corospin ile aspirin aynı şey buarada 34. Haftada doktorum bıraktırdı Corona aşısı oldum ve Corona geçirdim diye verdiler d_dimer testi yapıyorlar 34. Haftada yani kanında pihtilasma varmı oranı ne diye bakıp biraktiriyorlar tedbir amaçlı kovid çok olduğu için çevrede bebeğe oksijen ve beslenmeyi kolaylaştırıyormus son haftalarda bırakmalarının nedeni ise doğum yaklaştığı için kanama fazla olmasın diye hiç bir zararı yok bebeğe hatta ben yararını bile gördüm ilk çocuğumda kulalnmadim öyle birşey 40 haftada 2400 gram doğdu bu gebeliğimde bebeğe oksijen ve kan akışı çok güzel olduğu için 34.000 haftada bebek 2900 kg gelmişti