Hamileliğimin başından beri coraspirin ve oksapar 4000 kullanıyorum sanıyorum doğuma kadar da kullanacağım.2.bebeğimin 10.haftada kalbi durmuştu genetik test yaptırmıştım kendime ve eşime bende pıhtılaşma çıktığı için bu gebelikte başladık bu iki ilaca..benim bebeğim de diğer bebeklerime göre çok hareketli bu sefer,aspirinden kaynaklı olabileceği aklıma gelmemişti🤔🤔