Nevinmuratgrsel Kızlar şikayetler neler sizde , heran doğuma gidecekmisim gibi bir his var bende … Sizler neler yaşıyorsunuz ?
tahaninannesi19 Nevinmuratgrsel 36+6 oldum suyu azalmıs gelısımı yavas dedı boyle olursa sezeryanla alacak doktorum
Gzm-- Nevinmuratgrsel 36+5 sanki hic dogmicakmis gibi geliyor bazen.karnim karpuz gibi gerilmekten acıyor bazen.sikayetim yok aslinda gayet iyi son gunlerimiz,saglikla gelsin kuzum.bugun kontrole gittim bebisim de gayet iyi hersey yolunda cok sukur
Merikooo Nevinmuratgrsel ben 36+1 haftalık hamileyim ama çok zorlanıyorum sık sık lavaboya koşmaktan uyuyamıyorum her yerim ağrıyo sanki kemiklerim kırılacak ödem sorunuyla cebellesiyorum sürekli karın ağrısı ve kasık ağrım var bebek aşağıda sanki düşecek sürekli toplanıyor karnım taş gibi oluyo kramp giriyo ayağıma sanki damarlarım çekiliyor 🥺🥺🥺
Muallime25 Nevinmuratgrsel 36+6 yız. Karnım çok geriliyor biraz acıyor . Bi de mide yanmam çok fena midem sürekli ağriyor uyku bile uyuyamıyorum :/ bugün kontrolümüz vardı . Her şey iyiymiş çok şükür sancımız felan da çıkmadı
Nevinmuratgrsel tahaninannesi19 anladım canım , benim karın ağrım ,kasık ağrım ,sertleşme ,bebek toplanması var .. inşallah bebeğinde sende bu süreci atlatırsınız
Zuzu04 36+6 bende sırt ağrılarım çok bi iyi bi kötü idare ediyorum bide 3 yaşında kızım var bazen doğsada rahatlasam diyorum bi yandan da doğunca daha zorlanacakmışım hissi 😀
Nevinmuratgrsel Zuzu04 oooo senin cocuktlal var biraz daha ugraşlı. İnşallah kolay olur herşey bizim için
Zuzu04 Nevinmuratgrsel öyle gerçekten ilk gebelik prenses gebelik diyorum hep :) ikinci zor oluyor gerçekten
ozlemm58 Bende 38. Haftaya girdim bacaklarım çok ağrıyor en fazla 5-10 dk yürüyebiliyorum başka bir sıkıntım yok geç mi doğar bizimki acaba
momofkaan Bugün 36+0 olduk her gün özellikle akşamları kasılmalarım oluyor adet ağrısına benzer ağrılar oluyor bu gece de ishalle uyandım yarın doğuma gitsem şaşırmam
Nevinmuratgrsel momofkaan ishal doğum başlangıcı oluyormuş aman dikkat et kendine bir acile git sen korkutmak istemem ama
Nevinmuratgrsel Merikooo ya kıyamam canım yaaa bu konularda yanlız olmadığıma da seviniyorum , Allah bizlerin yardimcisi olsun
Nevinmuratgrsel Muallime25 oh maşallah keşke miğde yanması için ilaç isteseydin, bana sürüp verdiler miğde yanmam için çok rahatlattı
Muallime25 Nevinmuratgrsel Canım her şey kullandim ama faydasi olmuyor hepsi 15 20 dk rahatlatiyor sonra yine ayni. Hamilelik öncesi de mide sorunlarim vardı belki bu yüzden ağır geçiyor
Nevinmuratgrsel Muallime25 süt de iyi geliyor süt iç ,ilaçtan önce süt kullanıyordum ,onu dene birde bakalım
Muallime25 Nevinmuratgrsel onu da denedim salata da denedim daha neler neler :)galiba ben doğurunca bundan kurtulacam 😂😂 Neyse ki az kaldi