2prensesannesiiii canım rabbim nasip ediyorsa oluyor.. Ben dis gebelik Geçirdim ve değerim 2 katı artti hep bi baktik karin boşluğumda olusmus kese rahimde değil üstelik bir sıkıntı yokken igneyle düşürdüler . İlk 2 gebeliğim dış gebelik ti suan da 10 haftaligiz kanamam Oluyo endişeleniyorum düşük yaptm saniyom acile gidiym bebek iyi diyorlar şükür hayırlısı neyse hakkimizda o. Olsun isnallah