Gebelik başlangıcında betam 2 güne bir 2 katı şeklinde artmıştı başlangıçta 2 katı artmıyorsa yavaş ya da olması gerektiğinden daha fazla artış gösteriyorsa sağlıksız gebelik deniliyordu peki benim betam 2 güne bi 2 katı şeklinde artış gösterirken gelişim geriliği ve kalp durması oldu sağlıksız gebelik denildi nasıl 2 katı arttı sağlıklı şekilde kafamı kurcaladı demek istediğimi ifade ettim umarım 🤭☺️