imrann Selin12- bu sıralar fazla çıkıyorum ama normal diye de biliyorum fazla çıkmanın baskıdan dolayı diye
edamutlu12 imrann bende nöbetçi doktordu kendiminki değildi biraz da değişik bı kadındı sormayı akıl edemedim 😂
edamutlu12 Selin12- bende çok cikiyorum son iki üç gündür yüksek ihtimal sızdı o zaman anlamadım pazartesiye kadar bişey olmaz herhalde yoksa önlem alırlardı diye düşünüyorum