imrann
Canim bu haftalarda doguma yakin az birazcık da olsa azalabiliyormud tabiki ne kadar azalmış bilmiyorum ama banada doktor cok azicicik azalmış diye suan 38+0 ız suanda 37yken demisti doktor hareketlerini takip ediyorum ama kanalda baya inmiş oldugu için azalmis sanirim bilemiyorum baska bir doktorda iyi suyu gayet falan dedi nebileyim 🤦🏼♀️