Canım bende aynı iğneyi kullanıyorum ve 1 kutusuna 1 buçuk TL veriyorum. Rapor için girilen kod önemli. Eczane benden ilk alımda reçete istemişti doktorum yanlış kodtan girdiği için 90 TL ödedim daha sonra rapor devreye girdi ve 1 buçuk TL ye almaya başladım