annesinin_beybisi beşik derken park yatak adı üstünde etrafımda duyduğum bir sürü insan çocuğun durumuna bağlı niye yatmasın bizim Türk insanı kendini ssrtlandirmis kafamızdan bir standart bulmuşuz özentilik yapıyoruz herkedin kendi tercihi beşikte de yatar yerde de yatar yataktada yatar