deletedmom321 Tosbik canım benim ben kötü birşey yazmadım bi oku anlarsın. Eleştiriyorum evet ama bu durum bana göre sorumsuzluk oluyor bilinçsizlik oluyor böyle yapmayın birşey olmadı yiyorum mantığı çok yanlış
rileyss Kbr19 ben 1 kez makarnada yedim onun dısında yemedim. önerilmiyor da zaten gebelikte ton balıgı
Muhasebeci Kbr19 konserve tarzlarını tüketme canım bebek için çok zararlıymış eşim çok sever arada o yerken çok az bir parça canım istiyor diye tadımlık gibi alıyorum..
YagizAsyaMom Kbr19 sadece istavrit palamut hamsi bu tip dip balıklarını yiyebiliriz civa oranları yüzünden
despina234 Kızlar ton balığı için benim doktorum da sakıncalı dedi hiç yemedim.Istavrit ve hamsi yiyebiliyor muyuz bilen var mı?