Tosbik yani bu hiç sıkıntı yaşamadık diye yazanları anlamıyorum. Neden illa hamilelik esnasında bir sıkıntı arıyorsunuz bebeğinizin ilerideki gelişiminde ya da sizin ve doktorların göremediği zihin gelişiminde etkisi varsa ne yapacaksınız? Herşey hamilelik anında ortaya çıkmaz bunu neden bazıları anlamıyor.