eslemsi önemli testlerin hiçbirini yaptırmamışsınız bence bu devirde bu ihmalkarlık. Eskiden tarlada doğururlardı vs demişsiniz o zaman siz de hiç gitmeyin evde doğurun. O zamanlar kadınlar her yıl çocuk doğururmuş yarısı ölürmüş yarısı kalırmış, çoğu zaman kadın da doğumda vefat ediyormuş. Örnek aldığınız eski zamanlar bu mu yani? O zaman bu şartlar olsa o kadınların çoğu yararlanırdı. Sizdeki rahatlığın binde biri bizde olsa keşke. Benim çok sorunsuz giderken bir hafta farkla su fazlalığı oluştu mesela. O hafta gitmesem şu an erken doğum yapmış olabilirdim. Hemen doktorumun önerilerini uyguladım, meyveyi şekeri, karbonhidrat kestim bir haftada düzeldi çok şükür. Kadere inanmak, tevekkül etmek böyle bir şey değil. Önce önlemini alacaksın yapman gerekeni yapacaksın gerisini Allaha bırakacaksın. İnşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz. Doktor ne zaman çağırırsa o zaman gidiyoruz bu arada keyfimize göre her hafta doktor doktor gezmiyoruz