eslemsi sizi korkutmak icin yazmıyorum ama önlem olsun diye paylaşmak isterim, benimki de 31 haftalık ve 2 aydır hareketleri cok güçlü, beni bazen yoruyor bu hatta. Ama 28 haftalıkken gittiğimde gelişimi 1 hafta geri kalmıştı. Öyle olunca ilk defa 2 hafta sonra tekrar çağırdı, gittim, gelişimi yine 30. Haftadan biraz geri kalmıştı. Ona göre öneriler veriyor ve doğum tarihini öne cekmekle ilgili gözlem yapıyor. Lütfen ihmal etmeyin, siz siyah ultrasonda görmeseniz bile doktorun gözlediği şeyler farklı