sunandfun7 ilkbebekim Memorial Ali Emre Tahaoğluna gidiyoruz benim gibi iğneden bile korkan bir insan doğumu dört gözle bekliyor öyle söyleyeyim :)) doktorumuza çok güveniyoruz kendisi gerekli olmadıkca ilaç yazmaz herşeyi en güzel en titiz şekliyle düşünür ve esprili konuşkan bir doktordur. instagramdan da sayfasına bir göz atabilirsiniz biz çok memnunuz ben de polis eşiyim şark görevimizi yapıyoruz baya doktor araştırdık en son Ali beye gittik muayene ücreti de 380 tl olmus biraz pahalı ama memorial genel olarak pahalı bir hastane zaten. hayırlı olsun size de 🥰
ilkbebekim sunandfun7 valla memorialın muayene ücretleri 1000tl galan diye duymuştum o yüzden gitmeyecektim, bu söylediğiniz içini rahatlattı, bot ediyorum doktorunuzun ismini. Çok teşekkür ederim umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🥰
ekinteacher ilkbebekim Merhaba Batı Hastanesi Dr.Cihan Bademkıran öneririm. Ağrısız sezeryan oldum , sezeryan yerim çook küçük . Hiç bir sorumu kestirip atmadı.
sirayildizi21 ekinteacher çok doğru ağrım olmadı sezeryan sonrasında hemen ayağa kalktım biziz diyen doktorlar mahvediyor milleti
Cinbozan ekinteacher cnm mrb bnde Diyarbakır’da doğum yapacağım yakın zamanda Cihan hoca şuan nerede çalışıyor bilgin var mı ?
Princessmom Princessmom bende Ali emre tahaoğluna gidiyorumda süreç hakkında bilgi alacaktm doğum yaptysanız eğer ondan sordum 😌
Zarefet Meryeminoyuncaklari ceren hanıma devam ediyor musunuz cinsiyeti doğru tahmin etti mi kacinci haftada söyledi
sunandfun7 Princessmom ayy öyle mi hayırlısıyla sonuclansın dogumunuz inşallah sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza ağrısız sancısız çok kolay rahat bir doğumunuz olsun dua edicem🤲🏻🥰 doktor muayene için çağırdı mı çatı muayenesine o zaman siz tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum ♥️
Princessmom sunandfun7 benm ikinci doğumum olacak canım sezeryan. O yüzden çatı muayenesi yaplmyor. Buradan bir arkadas daha Ali emre de sezeryan olmuş aşırı memnun kalmış ameliyattan ve sonraki süreçden ama hemşireler için ilgisiz emzirmeye çalşmadlar falan dedi ona kafam takldı sadce. Benm ilk bebegm emmedi bunun emmesini çok istiyorum. Direk biberon verlmesne karşıym tabki aç kalmasn süt gelene kdar ama biberonla verlnce çok çabuk alışıyolar. Nasıl olur emzirme olayı kafama takldı valla
sunandfun7 Princessmom hemşireler mi biberon veriyor bebeğe canım bide mama mı veriyolar anneye sormadan , Ali hoca için bende çok güzel duyumlar aldım ama hemşireler öyle yapıyorsa hastanenin büyük eksisi verilen ücret bir kenara insanların en hassas oldugu dönemler heleki benim gibi ilk gebeliğiyse sonucta tecrübesizim :/
Princessmom sunandfun7 bir kişi öyle söyledi bana sadece oda burdan birisi. Benim 2 arkadasm ali hocada doğum yaptı kmse öyşe bse demedi bilemiyorum yani
mucizemm_00 ilkbebekim merhaba canım bende diyarlife gidiyorum yasemin çetere çok iyi çok ilgili bı doktor tavsiye ederim 😊
sunandfun7 Princessmom Hayırlısı o zaman tecrübe edip göreceğiz inşallah hayırlı güzel bir dogumunuz olsun 🙏🏻♥️
aysegell Ssmerve10 Hep burcu hanımamı devam ettiniz acaba. Cinsiyetimizi net söyledi ama yanılma şansı varmıdır
Ssmerve10 aysegell evet hep ona devam ettim 12 haftalıkken erkek dedi değişmedi hiç iyi bir doktor bizden birisi gibi bana çok samimi geliyor
aysegell Ssmerve10 Ssmerve10 benim doktorum normalde başkası ama burcu hanıma gittim çok ilgiliydi herşeyi ben demeden anlattı cocukla ilgili sonra 16 falandım işte erkek dedi netmi dedik evet işte dedi bölgesini gösterdi ama yanılma vs olayımdam dolayı merak ettim çoğu kız dedi bana gönlümdeki erkek ilk burcu hanım net bi şekilde erkek dedi merak etti. Bende sizin yorumunuzu görünce sorayım dedim
Ssmerve10 aysegell yok canım bizde yanilmdi direk söyledi hatta detaylı ultrasona girdik orda da erkek dedi yani bilgili ve iyi bir doktor