Frdvs25mys esrahmet61 yalancı değil ya hala devam ediyor ama 2 cm açılmam var eve geldim akşam tekrar nst istedi doktor bakalım
Beyzanrr Frdvs25mys valla bana bişey demediler altta muayene de etmediler açılma var mı yok mu bilmiyorum ama yürüyüş yapıyorum squat yapıyorum hurma yiyorum gelsin artık🤲
esrahmet61 Frdvs25mys ay insallah akşama kadar sancin iyicne olur nst de çıkar da doğumun olur canim ya
Frdvs25mys esrahmet61 inşallah canım bekleyen herkesin biran önce başlar da tek avazda bebişlerimize kavuşuruz
Frdvs25mys esrahmet61 beklemek zor sancıların uzun sürmesi de çok zormuş ya benim daha ne kadar sürecek acaba
Trky Bende 39+4 hıc belırtı yok. Ilk dogumum 37+4olmustu.buda oyle olur derkn daha tık yok🙈🙈Allah herkese kolay dogum nasıp etsin